מחשוב ענן לעסקים: שירותי ענן ופתרונות מחשוב ענן מתקדמים | YouCC

  • Home
  • מחשוב ענן לעסקים

 

שירותי מחשוב ענן משמשים כיום חלק גדול מהאוכלוסייה העולמית למגוון רחב של צרכים שונים לרבות: בינה מלאכותית, אחסון של נתונים, עיבוד מידע לצד מענה על מגוון רחב של צרכים נוספים. ניתן לומר כי מרבית השירותים אשר אינם דורשים ממכם להיות קרובים פיזית למחשב בו אתם עושים שימוש יכולים להיות מסופקים דרך ענן.

מחשוב ענן לעסקים: מה זה בעצם אומר?

למעשה שירותי מחשוב ענן מכילים בתוכם מגוון עצום של שירותים שונים. חלק מן השירותים הללו נמצאים בשימוש נפוץ אצל רובנו, ג'ימייל וגיבוי של תמונות הקיימות בטלפון שלכם בענן הם דוגמאות לכך. בנוסף על כך, שירותי מחשוב ענן לעסקים מעניקים לבעלי עסקים ובעלי חברות בכל הגדלים את האפשרות לרכז את כל נתוני העסק שלהם ולהריץ את כל היישומים השונים בענן. אנו רואים כיום לא מעט חברות אשר עושות שימוש בשירותי מחשוב ענן על מנת למקסם את התוצרים שלהם ככל האפשר.

מה זה מחשוב ענן לעסקים?

מחשוב ענן לעסקיםהמושג "מחשוב ענן" הפך להיות פופולרי במיוחד במהלך השנים האחרונות בהקשר של שירותי מחשוב לבתי עסק וחברות ובהקשר של טכנולוגיית מידע, שירותי מחשוב ענן מתייחסים לכלל שירותי ה-IT השונים לרבות: אחסון, שרתים, גיבוי מידע ואפליקציות – כל המידע מאוחסן על גבי מחשב חיצוני וניתן לעשות בו שימוש בכל רגע על ידי קבלת שירות מחברה חיצונית.

מחשוב ענן לעסקים הוא כל מה שבעל עסק זקוק לו על מנת לתפעל בצורה איכותית את מערכות המחשב בבית העסק, כל הצרכים של בית העסק בנושא זה מסופקים על ידי שירותי מחשוב בענן. חברות המספקות שירותי מחשוב ענן לעסקים מנהלות חוות שרתים גדולות בהן נעשה שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות ותוכנות שונות המופעלות ממרחק. בזכות השימוש בשירותי מחשוב ענן לעסקים בעל העסק אינו צריך לרכוש מערכות מחשוב ולהתעסק בניהול של משאבי המחשוב השונים בעסק.

במסגרת שירותי מחשוב ענן לעסקים בית העסק זוכה לפתרונות יעילים רבים כמו למשל: גיבוי מידע בענן, אירוח מערכות מחשוב של בית העסק, אירוח מערכת הדואר האלקטרוני של בית העסק, שירותי IT, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר וכן הלאה.

היתרונות של מחשוב ענן לעסקים

 חברות המציעות פתרונות ענן לעסקים יכולות לספק מענה לבתי עסק וחברות בכל הגדלים. הודות לכך כל בית עסק, ללא קשר להיקף הפעילות שלו, יכול ליהנות מן היתרונות המגוונים של מחשוב ענן לעסקים.

ריכזנו עבורכם מידע בנוגע ליתרונות הבולטים ביותר של שירותי מחשוב ענן לעסקים.

  • זמינות מלאה – כל מוצרי ה-IT בהם אתם עושים שימוש בבית העסק שלכם יהיו זמינים עבורכם לשימוש בכל רגע נתון ללא כל צורך בתחזוקה או גיבוי שלהם. כל מורשי הגישה לענן יהנו מגישה מהירה, יעילה, קבועה ונוחה לכל הנתונים המגובים בענן. כל אחד ממורשי הגישה יוכל לגשת אל המידע בכל זמן ומכל מקום. בזכות השימוש בשירותי מחשוב ענן לעסק בעל העסק פותר את עצמו ממגבלות הנובעות מזמן או מיקום גיאוגרפי. לא משנה אם אתם בעלים של רשת המונה מספר סניפים במדינה בה אתם נמצאים או שמא אתם בעלים של חברה גדולה הפועלת במספר מדינות שונות, המידע הקיים בענן זמין לכל מורשי הגישה ללא הגבלה של מיקום או זמן.
  • חיסכון משמעותי במשאבים – יתרון זה הוא אחד היתרונות המשמעותיים והבולטים ביותר של שירותי מחשוב ענן לעסקים. המעבר לשירותי מחשוב ענן לעסקים מוביל לחיסכון משמעותי בהוצאות הכרוכות ברכישה של ציוד. יתרה מכך, בית העסק אינו חוסך רק בהוצאות על רכישת הציוד, אלא גם בהוצאות על ניהול שוטף ותחזוקה של הציוד ושל נושאים נוספים כמו למשל: חשמל, כוח אדם, מקום לאחסון של כל הציוד, אבטחה וכן הלאה. במסגרת שירותי מחשוב ענן לעסקים אתם תהנו מגישה לשרת פרטי, בעלות נמוכה יחסית, בזכות כך אתם זוכים לחיסכון משמעותי בהוצאות הכרוכות ברכישה של ציוד וחומרה.
  • מעטפת מלאה של תוכנה לצד חומרה – שירותי מחשוב ענן מספקים מענה מקצועי ואיכותי גם בנושא התוכנה וגם בנושא החומרה של בית העסק. השירותים מותאמים לכל בית עסק באופן ספציפי בהתאם לצרכים השונים שלו, את התאמת השירותים מבצעים צוות של מומחים המחזיקים בניסיון רב וידע מקצועי נרחב בכל הנוגע לשירותים דיגיטליים שיכולים לקדם את בית העסק שלכם לשלב הבא.
  • הרחבה/הקטנה של השירות בהתאם לצורך – במקרים בהם בית העסק זקוק לכמות גדולה יותר של משאבים, משתמשים וכוח מחשוב, ההרחבה נעשית בקלות ובמהירות רבה. הדבר גם נכון לגבי מקרים של הקטנת היקף השירות.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום

שירותי ענן הינם מלאכה לא פשוטה אשר צריכה להיעשות צורה מיומנת ומקצועית על ידי בעל מקצוע ו/או חברה המתמחה במתן פתרונות ענן. חברה המתמחה בתחום תדע לאפיין יחד איתנו בצורה הטובה ביותר את הצרכים שלנו ושל הארגון שלנו לצד התאמת סביבת אחסון ענן המתאימה לנו, כמו כן תבצע את כל התהליך מאפיון, דרך הקמת התשתיות הרלוונטיות, בדיקות מעבר ותפעול שוטף של הענן בצורה מקצועית ומיומנת. במרוצת השנים פגשנו לא מעט בעלי חברות ועסקים אשר בחרו לעבוד עם חברות ללא ניסיון וכתוצאה מכך בזבזו לא מעט משאבים, זמן וכסף.

YOUCC – מתמחה בשירותי אבטחת מידע ופתרונות ענן לעסקים

חברת YOUCC הינה אחת החברות המובילות בישראל ופועלת ללא לאות כבר למעלה מ – 10 בתחום אבטחת מידע ופתרונות ענן לעסקים. החברה חרטה לדגלה את תווית המצינות בשירות ומאמינה כי הצלחת לקוחותינו היא הצלחתינו.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה אלפי לקוחות ברחבי הארץ, זה הזמן לבחור נכון זה הזמן לבחור YOUCC

whatsapp
NPCoding DEVELOPED BY

מחשוב ענן לעסקים

מלא את הטופס למטה והצוות שלנו ישמח לסייע לך

    דילוג לתוכן