פרטי הבלוג

  • Home
  • YouCC טכנולוגיות מתרחבת לאירופה, ומונתה לשותפתה של Cider Security הישראלית.

YouCC טכנולוגיות מתרחבת לאירופה, ומונתה לשותפתה של Cider Security הישראלית.

במסגרת השותפות החדשה, חברת YouCC תתמקד בשיווק מכירה והטמעה של פלטפורמת האבטחה של Cider Security בקרב לקוחותיה ברחבי בריטניה.

YouCC טכנולוגיות מכריזה על מרכז חדש בבעלותה אשר יוקם בלונדון ויהיה כפוף למרכז החברה הראשי בישראל. המרכז יכלול אנשי שירות, מכירות והנהלה, ויתמחה במתן שירותים ופתרונות בתחום אבטחת מידע בדגש על אבטחת שירותי ענן.

כחלק מפעילותה, YouCC עתידה לשווק ולהטמיע את פלטפורמת האבטחה של סיידר סקיורטי הישראלית. סיידר בעלת פלטפורמה ייחודית המספקת תמונה מעמיקה והקיפית של כלל הטכנולוגיות, המערכות והתהליכים הקיימים בסביבת הפיתוח בארגון. הפלטפורמה מאפשרת לצוותי האבטחה בארגון להטמיע בקרות ופתרונות אבטחה- בהתאמה למאפיינים הטכנולוגיים הייחודיים בכל סביבה, וזאת בתוך דקות ספורות בלבד.

 

רימון כהן, מנכ"ל YouCC טכנולוגיות מסר: "חברת YouCC טכנולוגיות חרטה על דגלה להביא לשוק פתרונות אבטחת מידע בענן מהשורה הראשונה. אנו גאים על שותפותינו עם סיידר סקיורטי ונרגשים להרחיב את הפריסה העסקית שלנו גם לשוק הארופאי."

 

מאיר אליהו, מנהל חטיבת שותפים בסיידר סקיורטי מסר: "אנו רואים בYouCC טכנולוגיות שותפים מקצועים לדרך, אשר מתמחים במכירה והטמעה של פיתרונות אבטחת מידע. אנו בטוחים כי הרחבת הפעילות והעבודה המשותפת תביא לקצירת פירות משמעותית בעתיד הקרוב, זאת לנוכח הנחיצות והעלייה בביקוש לאבטחת סביבות פיתוח בארגונים השונים."

 

אודות YouCC

YouCC טכנולוגיות, מקבוצת Octally, מובילת תחום Cloud Security בישראל, מספקת שירותים מקצה לקצה בתחום ה- Cloud ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטאלית מאובטחת ל- Cloud עבור ארגונים רבים.  מומחי החברה מלווים את לקוחותיה בכל שלבי תהליך המעבר לעולמות ה- Cloud, תוך תכנון ארכיטקטורה מאובטחת המבוססת על פתרונות Best Of Bread אשר מאפשרים הגנה מלאה על משאבי ונתוני הארגון.

בין השירותים שמציעה החברה אפשר למנות: פרוייקטי ,Cloud Security מיגרציה לסביבת Cloud, שירותים מנוהלים בעולמות ה- Cloud, שירותי DevSec ו-DevOps  לעולם ה-Cloud. החברה היא שותפה של F5 , Palo Alto בדגש Cloud Security ,  שותפה של TORQ, שותפת זהב של Microsoft , משמשת גם כספקית Cloud מורשית מטעם Microsoft.

 

אודות Cider Security

סיידר סקיוריטי הקומה בשנת 2020 על ידי שני המייסדים גיא פלכטר (CEO) ודניאל קריבלביץ' (CTO). לחברה כ-100 עובדים ברחבי העולם, עם מטה מרכזי בתל אביב. במרץ 2022 השלימה סיידר סבב גיוס A שהוביל את סך גיוסה לסכום של 38 מליון דולר. פלטפורמת ההגנה של סיידר מאפשרת אבטחה הוליסטית על כל אחד משלבי הפיתוח, ומספקת ויזיביליות מקיפה על סביבת הפיתוח ומרכיביה.

 

whatsapp
NPCoding DEVELOPED BY

YouCC טכנולוגיות מתרחבת לאירופה, ומונתה לשותפתה של Cider Security הישראלית.

מלא את הטופס למטה והצוות שלנו ישמח לסייע לך

    דילוג לתוכן