DSPM – ניהול מצב אבטחת המידע של הנתונים האגוניים (Data Security Posture Management)

ניהול אבטחת מידע של הנתונים, או DSPM, הוא מגמת אבטחה חדשה שהכריזה לאחרונה על ידי גרטנר ב-2022 Hype Cycle לאבטחת נתונים. זה נותן מענה לאתגרי האבטחה הללו בענן על ידי אוטומציה של פעולות זיהוי והגנה על נתונים בסביבה המשתנה ללא הרף. הוא מחבר נתונים, יישומים וזהויות כדי לספק תמונה מקיפה של מצב האבטחה של החברה.

DSPM מספק נראות לגבי היכן נמצאים נתונים רגישים, למי יש גישה לנתונים אלה, כיצד נעשה בהם שימוש ומהי סטטוס האבטחה של מאגר הנתונים או האפליקציה.

 

אז מה הבעייה עם כלי אבטחת המידע להגנת הנתונים כיום?

במילים פשוטות – הם לא מבינים את הקשר האבטחה של הנתונים. אבטחת נתונים לא אומר נעילת התשתית שלך כדי לאבטח את מה שיש בפנים. במקום זאת, מדובר במציאת כל הנתונים הרגישים והבטחה שלא משנה לאן הם הולכים, מעטפת ההגנה שלהם תלך איתם.

כלי נתוני ענן צריכים לתת מענה לשאלות הבאות

  • איזו מעטפת אבטחה אמורה להיות לנתונים האלה?
  • מה השושלת של הנתונים?
  • האם הנתונים שאתה מגלה באמת קריטיים לעסק שלך?
  • האם זה גורם לבעיות קומליינס?
  • אילו צוותים הם הבעלים של נתונים אלה ומשתמשים בהם?

 

כיצד Sentra מאבטחת את נתוני הענן הנכונים?

01 – ראשית, עלינו למצוא אותם מבלי להעמיס את חשבון הענן שלך.  Sentra Smart Meta Clustering ויכולות דגימת המידע של Sentra מפחיתים עלויות בשלושה סדרי גודל בהשוואה לפתרונות קיימים.

02 – לאחר מכן, אנו מסווגים את הנתונים על סמך ההשפעה העסקית. אנחנו מתמקדים בנתונים – אנחנו מוצאים את נתונים חשובים שהחברה שלך צריכה להגן עליהם, כמו מידע פיננסי, מידע אישי, הרשאות מפתחים ועוד.

03 – אם הנתונים שאנו מוצאים רגישים או קריטיים, ומעטפת האבטחה לא מכסה אותם ומשאירה במצב פגיע/לא תואם, הגיע הזמן לפעול – עם התראות ותוכניות תיקון. שילוב עם כלי האבטחה הקיימים שלךעם Sentra מאפשר תיקון מהיר עם הקשר מלא מסביב הנתונים עצמם והדרך הטובה ביותר לתקן כל בעיה.

04 – Sentra מזהה מתי מועתקים נתונים על פני מאגרי הנתונים בענן שלך, ויכולה לזהות תנועה גם כאשר היא מעובדת על ידי צינורות נתונים, ETLs ושיטות שונות אחרות.  משתמשים יכולים להגדיר מדיניות כדי להתריע כאשר נתונים רגישים מועתקים או מועברים בין אזורים, סביבות, רשתות ועוד. Sentra מספקת גם הקשר עשיר שמתאר כל ירידה ברמת אבטחץ נתונים ומאפשרת חיבור של בעלי הנתונים לתיקון קל יותר.

אז איך YouCC טכנולוגיות יכולה לעזור לך?

מעונינים באבטחת הענן של הארגון שלכם?

מחפשים שירותים בתחום הענן? חברה שתלווה אתכם באופן אישי, מקצועי וללא פשרות? בואו נדבר!

השאירו לנו את פרטיכם כדי שנדע להכיר אתכם, להבין את הצרכים שלכם ולהתאים לכם את השירות הטוב ביותר.

whatsapp
NPCoding DEVELOPED BY

Sentra

מלא את הטופס למטה והצוות שלנו ישמח לסייע לך

    דילוג לתוכן