פירמידת הכאב של DevSecOps

היתרונות של שילוב אבטחה מידע בתהליכי  DevOps הם רבים בן הייתר – הגנה מפני וקטורי התקפה חדשים, הפחתת חיכוך עם צוותי הנדסה והפיתוח. כל זה מבטיח שהצוותים יפתרו את הבעיה הבעיות המסוכנות ביותר תחילה, ועמידה בדרישות רגולציה.

עם זאת, זה לא קל כמו להצמיד את האצבעות ולראות את

 DevSecOps לוקח שליטה על התהליך. ישנם מספר אתגרים שכל תוכנית  DevSecOps מצליחה צריכה להתמודד איתם כאשר מנסים לאבטח את שרשרת אספקת התוכנה של היום. "פירמידת הכאב" כוללת אתגרים טריוויאליים, כמו הפעלת כלים של appsec  ואתגרים קשים מאוד, כמו הגנה מפני וקטורי התקפה חדשים.

 

איך הפתרון של OX.Security עוזר להתמודד עם פירמידת הכאב?

OX עוזר לאנשי DevSecOps לנהל את פירמידת הכאב. OX היא חברת הראשונה בתחום supply chain security אשר עוזרת לאנשי ה- DevSecOps לנהל את אבטחת המידע מקצה לקצה.הפלטפורמה הינה הראשונה לעבור מעבר ל-SBOM ולהשתמש בתקן האבטחה PBOM כדי לספק כיסוי אבטחה לכל שלב בצינור הפיתוח, החל משלבי התכנון המוקדמים ביותר ועד לפריסה ועד לDEPLOY. OX משתלב בצורה חלקה עם כלים ותשתיות קיימים ונותן לצוותי DevSecOps נראות מלאה השליטה על משטח ההתקפה,

כולל : source-code, pipeline, artifacts, container images, runtime assets, and applications.

מה הם מרכיבי הפתרון:

גילוי: OX מספק Inventory  מלא ותהליך גילוי אוטומטי של האפליקציות הארגוניות , תהליכי הBUILD  ותשתיות הייצור (Production).

תיעדוף : האם הצוותים המקצועיים מתקנים את החשובים? התמקד בתירון הדברים המסוכנים ביותר קודם. OX חוסמת אוטומטית פגיעויות הנמצאות בPipeline כמו חסימת חיבור קוד בתהליך.

אבטחה: האם אתה סומך על ה- artifacts בייצור ? אכיפת מדיניות אבטחה מהענן לקוד, זיהוי כל רכיבים  לא מזוהים והבטח שכל התהליכים מגיעים ממקור מהימן.

אוטומציה: כמה עבודה נעשית באופן ידני? מעקב רציף אחר שינויים בסביבה שלך שמשפיעים על האבטחה של הארגון.  מניעת קוד מסוכן ושינויים בתצורה (קונפיגורציות) כדי להבטיח שהסביבה הארגונית לא עוברת ממצב בטוח למצב לא בטוח.

אז איך YouCC טכנולוגיות יכולה לעזור לך?

מעונינים באבטחת הענן של הארגון שלכם?

מחפשים שירותים בתחום הענן? חברה שתלווה אתכם באופן אישי, מקצועי וללא פשרות? בואו נדבר!

השאירו לנו את פרטיכם כדי שנדע להכיר אתכם, להבין את הצרכים שלכם ולהתאים לכם את השירות הטוב ביותר.

whatsapp
NPCoding DEVELOPED BY

OX Security

מלא את הטופס למטה והצוות שלנו ישמח לסייע לך

    דילוג לתוכן