פרטי הבלוג

  • Home
  • חברת YouCC מתרחבת

חברת YouCC מתרחבת

חברת YouCC מתרחבת וממנה שני מנהלי מכירות חדשים

עם ניסיון עשיר בתחום המכירות בשוק האינטגרציה, ודגש על עולם אבטחת הענן יבססו מנהלי המכירות את הובלתה של YouCC של תחום הטרנפורמציה הדיגיטלית לארגונים

חברת YouCC, מובילת תחום Cloud Security בישראל, מודיעה על מינוי שני מנהלי מכירות חדשים, לאור התרחבות פעילותה. החברה מינתה את אורלי פרידמן בוכניק כמנהלת מכירות אנטרפרייז. עד כה שימשה פרידמן בוכניק כמנהלת  מכירות מוצר  Juniperבחברת אינוקום והייתה שותפה מרכזית בבניית היחסים עם היצרן, הקימה פעילות מולו והייתה שותפה מרכזית  בבניית  אסטרטגיית הרחבת הפעילות שלו בשוק הישראלי. לפני כן, עבדה בחברת פרטנר כמנהלת מכירות אנטרפרייז.

לפרידמן בוכניק תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן.

בנוסף, מינתה YouCC גם את  נתנאל שמר למנהל מכירות אנטרפרייז.

 קודם לכן, ניהל שמר את מכירות הלקוחות הגדולים ביותר בבזק בינלאומי והיה אחראי לגידול מתמיד במספר הלקוחות כמו גם בטיפול השוטף בהם והגדלת סל המוצרים שלהם  בחברה.

 לפני כן, שימש כמנהל מכירות בקבוצת בינת. 

לשמר תואר ראשון  במנהל עסקים ושיווק מהמרכז ללימודים אקדמאים.

 

פרידמן בוכניק ושמר אמרו כי: "בחרנו להצטרף לחברת YouCC כדי לקחת חלק משמעותי בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים גדולים. הניסיון בן כ-10 שנים של YouCC בתחום, כמו גם העבודה עם השותפים המובילים עולמית בתחום, ביניהם Microsoft, Palo Alto ו- F5  ועוד, מבטיחים שנמשיך להוביל את התחום ונגדיל את נתח השוק של YouCC בו. "

 

אודות YOUCC

 

YouCC, מקבוצת Octally, מובילת תחום Cloud Security בישראל ,מספקת שירותים מקצה לקצה בתחום ה- Cloud ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטאלית מאובטחת ל- Cloud עבור ארגונים רבים. 

מומחי החברה מלווים את לקוחותיה בכל שלבי תהליך המעבר לעולמות ה- Cloud, תוך תכנון ארכיטקטורה מאובטחת המבוססת על פתרונות Microsoft כמו גם פתרונות Best Of Bread ביניהם F5 ,Palo Alto, Semperis ואחרים, אשר מאפשרים הגנה מלאה על משאבי ונתוני הארגון. 

בין השירותים שמציעה החברה אפשר למנות: פרוייקטי ,Cloud Security מיגרציה לסביבת Cloud, שירותים מנוהלים בעולמות ה- Cloud, פתרונות פיתוח ל- CRM Dynamics , מיקור חוץ ו- Professional Services  ל- Cloud.

החברה היא שותפה של F5 , Palo Alto בדגש Cloud Security , שותפת זהב של Microsoft , משמשת גם כספקית Cloud מורשית מטעם Microsoft.

לינק לכתבה

 

whatsapp
NPCoding DEVELOPED BY

חברת YouCC מתרחבת

מלא את הטופס למטה והצוות שלנו ישמח לסייע לך

    דילוג לתוכן